søndag den 14. juli 2013

Fashion




Mode er noget der fylder en del i blogland. Jeg har aldrig rigtig før blogget om mode, da følte at jeg ikke rigtig har "den sans" for mode. Jeg ved ikke helt hvad jeg mener med det, for jeg læser jo Elle hver måned, ser modeshows på youtube og i det hele taget suger inspiration til mig fra alle mulige hjørner. Så ja, jeg har et fashion-hjerte. Min tøjstil er dog meget speciel og i den grad unik, da jeg ofte mikser mit tøj på mærkværdige måder. Jeg har en stor kærlighed for blonder, striber, farven grå og fine sommerkjoler. Jeg ved ikke helt om jeg bliver en modeblogger, men et indlæg i ny og næ skader vel ikke. 

mandag den 8. juli 2013

Sommer mode





Her er et lille remix fra min første uge af ferien. Stranden, Sverige og haven. Jeg er kommet i et underligt sommer-mode. Jeg orker næsten ingenting og bruger timer på tæppet i haven, med min bog i hånden. Jeg funderer også en del over næste skoleår. Planlægger de fag jeg skal fokuserer mest på. Jeg savner seriøst noget planlægning. Noget at lave. Heldigvis skal jeg bruge næste uge i Hellerup - så det bliver forhåbenligt fedt. 

onsdag den 3. juli 2013

The last step from summer




Denne lille fine rose fandt jeg i haven forleden. Jeg elsker dens blodrøde farve, og de finurlige blade. Den er så smuk. Men nu er det altså sommerferie. Det sidste skridt til sommer er taget, og nu er der intet, der kan holde os fra ikke at kalde det sommer. Jo, måske det danske sommervejr, men jeg håber det bliver bedre med tiden. Jeg har ikke de store planer i år. Jeg har planlagt mange dage i Hellerup (hvis været bliver bedre), så skal jeg måske til Lolland, så skal jeg op til mine bedsteforældre i Løkken (Nordjylland), og formentlig skal jeg også til et sommerhus i Sverige. Ellers regner jeg bare med at tage dagene en af gangen. Nu er det jo sommer. 

søndag den 23. juni 2013

Tidskapsel


Visse omstændigheder får mig til at føle at jeg er tilbage i 5. Klasse. Og nu hvor jeg tænker over det, har min klasse ikke forandret sig siden. To år, næsten tre er gået og vi har stadig de samme venner, kliker, og følelser som i 5. Klasse. Håber det ændrer sig over ferien for de minder som 5. Klasse bragte var ikke just gode. Og det er præcis de samme gentagelse rutiner der i øjeblikket forgår. Jeg kan genkende hvert øjeblik. Jeg håber bare at slutningen er skrevet en smule anderledes denne gang. 

tirsdag den 18. juni 2013

Spanien


Nu har jeg desværre ikke været i Spanien, så det er ikke det, dette indlæg går ud på(: for tre år siden tog jeg til Spaninen i ca. tre måneder. Vi havde lejet en lejlighed for min far arbejdede i Spanien, så for at være tættere på ham var min familie og jeg dernede et stykke tid. Vi boede mellem en storby Alicante og en by Benidorm - og ved siden af en mindre by Grand Alicante, der lå på et bjerg. Billedet er udsigten fra mit værelse i vores lejlighed. Det var bare så fantastisk! Jeg savner virkelig de lokale, maden, stranden, poolen, og bare dagene der kun bestod af søvn og badning! Det var virkelig tre fantastiske måneder. Nu savner jeg bare de dage og "ærger" mig over at min far fik job i Danmark, haha. Hvis I en dag skal ned til den store by Alicante, så prøv at køre lidt ud og se det lokale udkantsspanien. For I'm telling ya'. Det er virkelig fantastisk!

søndag den 9. juni 2013

Bucket list




Min lille bucketlist. Jeg tror at de fleste i blogland, har sådan en fin, lille bog, hvor der står 1000'vis af drømme i. Jeg er ikke en undtagelse. Jeg har haft min i et år nu, og en helt masse af mine drømme er allerede blevet opfyldt. Ting som får mig til at føle, at mit liv ikke er helt lige meget, og at det betyder noget. Det er også befriende at skrible sine fremtidsdrømme ned sådan. Jeg håber bare jeg når det før jeg "hit the bottom of the bucket" (altså dør). 

lørdag den 1. juni 2013

Hello dear June


Alle billederne er mine!
Nu er det officielt Juni, og det kribler i min mave! Jeg er simpelthen så spændt på strandture, Sverige, is og så at vise min veltrænede bikini-mave frem som jeg virkelig har arbejdet for, haha. Ihvertfald glæder jeg mig også til at tage en masse sommerbilleder, for om sommeren er der magiske ting overalt. Så fantastisk altså. Er bare helt glad.