mandag den 18. februar 2013

Nostalgi og fantasi



At starte i skole igen er altså ikke det jeg mest ønsker. Men det var fedt at møde venner - drenge såvel som piger - igen. Så snart jeg kom derover blev jeg omslugt af latter og grin. Der er tit god stemning i min klasse.
Forresten synes jeg at min blog er blevet sådan en blog hvor jeg brokker mig. Og det er overhovedet ikke meningen. Jg er en meget positiv person.

fredag den 15. februar 2013

Polar, dear polar


Jeg nyder vinterferien. Det er skønt bare at stå op klokken elleve og gå i seng klokken et. Min vinterferie har været meget produktiv. Jeg har løbet hver dag, (skulle benytte mig af at min gips var fjernet) jeg har spist bolcher, jeg har været på stranden, i centeret og købt en ny foundation fra Maybeline, jeg har gået uendelige mange ture ved stranden, hvor jeg indåndet den friske havluft og hver dag har jeg siddet ved den lokale café og slubret den sødlige kakao. Faktisk er jeg hos mine bedsteforældre, men det føles hjemme for mig. Jeg kender byen, Løkken, udenad og som sagt har jeg et stamsted, som jeg bruger alt for meget tid ved. Jeg håber I også har en afslappet vinterferie.

søndag den 10. februar 2013

That dark shadow


Den der følelse af, at man aldrig er god nok. Den der følelse af, at der ingen, der foretrækker en selv frem for andre. Den følelse af, at det altid er andre, der får søde kærestebeskeder og ikke en selv. Den følelse af at man ikke selv er god nok. Jeg hader at leve i skyggen af andre. Jeg hader at føle mig ubrugelig. Jeg får inderligt lyst til at græde. Jeg hader det.

søndag den 3. februar 2013

I am chasing the last bit of freedom


 

 
Jeg har en trang til frihed. Jeg længtes efter bare at kunne styre mit eget liv - følge mine drømme og ønsker, uden at holde mig tilbage. Jeg holder mig altid tilbage. Jeg drømmer bare at kunne gøre det jeg brænder for, uden at tænke på andres følelser omkring det. Jeg vil bare føle frihed. Mit hjerte trykker på sådan en underlig måde når jeg tænker på frihed. Jeg føler det som om at mit hjerte trykker. Det trykker fordi det gerne vil ud, af det bur, det er havnet i. Det vil ud og føle luften - flyve. Opleve verden. Drømme. Jeg vil så gerne være fri som fuglen. Men vi mennesker bliver mere og mere forpligtede til ting og sidder som lænker til vores arbejde eller skole.
Jeg føler at sådan er det ikke meningen, at det skal være med mig. For den type er jeg ikke.
Jeg er en fri fugl, fanget i et bur.

mandag den 28. januar 2013

Those Beatles boys

Beatles runger fortiden i mine små høresnegle. Let it be, Twist and shout, Hey Jude, All you need is love nynner jeg konstant. Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal tage det. Jeg elsker bare den, der gamle musik, der mest af alt minder om en skradsende, gammel grammofon.
Speeking words of wisdom, let it be.
Jeg ved ikke helt om jeg skal betagne med selv, som en fan. Jeg ved ikke hvor min idé kommer fra, men når jeg siger "fan" tænker jeg mest af alt på en skrigende sindssyg kvinde, der vil gøre alt for at møde sine idoler. Den betegnelse kan jeg ikke lide. Når jeg er fan af en kunstner, er jeg fan af kunsterens musik og sound. Jeg finder mine yndlingstracks ved at surfe rundt på spotify, ikke ved at læse i Vi Unge.
Nok om Beatles, og min musikssmag. Imorgen tager jeg på filmlejrskole, og kommer først hjem lørdag. Jeg skal være instruktøren og glæder mig til at lære en hel masse. Desværre kan jeg nok ikke blogge imens jeg er afsted, men hvis i følger min instagram Paui22 poster jeg nok billeder derfra.
Forresten har jeg over gosupermodel (er der kun for at reklamere på bloggen) modtaget tonsvis af spørgsmål om bloggen.
Hvad ville I synes om en videobesvarelse?

tirsdag den 22. januar 2013

In a Winter Wonderland


Marie-Therese er en af mine bedste veninder. Hun er sød, smuk og dejlig at være sammen med. Jeg griner altid i nærheden af hende, og jeg kan være helt mig selv, når jeg er med hende. Hun får det bedste frem i mig. Jeg ved ikke hvad jeg er uden hende. Hun får mig til at tænke over tingene. Til at forstå mine følelser. Lige nu længes jeg efter vores sædvanlige traditioner med brætspil og the. Med fjol og grin. Nu er hun gået hjem og jeg savner hende allerede. Jeg savner allerede hendes dejlige selskab!
Denne her video lavede vi begge idag. Vi laver en "amatør" video hver årstid. Det var så vinterens svar. Billedkvaliteten er ikke den bedste, og det er filmredigeringen sikkert heller ikke. Men det er et godt minde. Et minde der gør mig glad.

lørdag den 19. januar 2013

Instagram

 

Jeg er afhængig af instagram. Den app er jo fantastisk! Der er så meget personlighed gemt i de forskellige profiler. Jeg er målløs. Alle de dejlige mennesker. Alle de dejlige followers og likes. Alle de unikke billeder. Jeg holder af det hele, og min iPhone er knuget til mig hele dagen. Der er så meget tid gemt i den lille app. Tiden forsvinder imellem mine hænder, sol sandkorn, og snart har jeg brugt en weekend på instagram. Min bruger betyder så meget. Jeg kan ligge billeder ud lige når jeg har lyst. Mit humør afspejler sig i mine billeder. Det ville betyde meget hvis I derude gad at kigge på min profil Paui22
Skriv lige i kommentar hvis I selv har en hyggelig bruger.