Visse omstændigheder får mig til at føle at jeg er tilbage i 5. Klasse. Og nu hvor jeg tænker over det, har min klasse ikke forandret sig siden. To år, næsten tre er gået og vi har stadig de samme venner, kliker, og følelser som i 5. Klasse. Håber det ændrer sig over ferien for de minder som 5. Klasse bragte var ikke just gode. Og det er præcis de samme gentagelse rutiner der i øjeblikket forgår. Jeg kan genkende hvert øjeblik. Jeg håber bare at slutningen er skrevet en smule anderledes denne gang.
søndag den 23. juni 2013
tirsdag den 18. juni 2013
Spanien
Nu har jeg desværre ikke været i Spanien, så det er ikke det, dette indlæg går ud på(: for tre år siden tog jeg til Spaninen i ca. tre måneder. Vi havde lejet en lejlighed for min far arbejdede i Spanien, så for at være tættere på ham var min familie og jeg dernede et stykke tid. Vi boede mellem en storby Alicante og en by Benidorm - og ved siden af en mindre by Grand Alicante, der lå på et bjerg. Billedet er udsigten fra mit værelse i vores lejlighed. Det var bare så fantastisk! Jeg savner virkelig de lokale, maden, stranden, poolen, og bare dagene der kun bestod af søvn og badning! Det var virkelig tre fantastiske måneder. Nu savner jeg bare de dage og "ærger" mig over at min far fik job i Danmark, haha. Hvis I en dag skal ned til den store by Alicante, så prøv at køre lidt ud og se det lokale udkantsspanien. For I'm telling ya'. Det er virkelig fantastisk!
søndag den 9. juni 2013
Bucket list
Min lille bucketlist. Jeg tror at de fleste i blogland, har sådan en fin, lille bog, hvor der står 1000'vis af drømme i. Jeg er ikke en undtagelse. Jeg har haft min i et år nu, og en helt masse af mine drømme er allerede blevet opfyldt. Ting som får mig til at føle, at mit liv ikke er helt lige meget, og at det betyder noget. Det er også befriende at skrible sine fremtidsdrømme ned sådan. Jeg håber bare jeg når det før jeg "hit the bottom of the bucket" (altså dør).
lørdag den 1. juni 2013
Hello dear June
Alle billederne er mine!
Nu er det officielt Juni, og det kribler i min mave! Jeg er simpelthen så spændt på strandture, Sverige, is og så at vise min veltrænede bikini-mave frem som jeg virkelig har arbejdet for, haha. Ihvertfald glæder jeg mig også til at tage en masse sommerbilleder, for om sommeren er der magiske ting overalt. Så fantastisk altså. Er bare helt glad.
onsdag den 22. maj 2013
After that party
Åh i dag var min fødselsdag! Er for træt til at skrive noget, men har får i nogle gode billeder, fra en god dag!
søndag den 19. maj 2013
Sommer læsning
Inspireret fra stortset alle mine favorit blogs.
Stor set alle mine yndlings blogs har lavet sådan et indlæg og nu får jeg helt lyst til også at lave mit eget! Her er 6 gode bøger, som jeg bestemt kan anbefale, hvis I gerne vil have en god bog med i flyveren eller med på stranden.
Fra øverst til nederst:
1) De Udødeligt er en serie på 5 bøger (tror jeg) men det er kun den første jeg finder interessant. Jeg har læst den et par gange, og da den ikke er så kompliceret er den god hvis man har brug for afslapning.
2) Narnia - troldmandens nevø. Narnia kender de fleste, men tror ikke det er så mange der har læst bogen. Ihvertfald ikke den første, der slet ikke har noget at gøre med garderobe-skabet eller Aslan. Alligevel formår den at svare på nogle spørgsmål, om fx hvordan noget kan opstå af ingenting.
3) Caroline Mathilde. Bogen bag Den Kongelige Affære, kort sagt. Man får virkelig et indblik af datidens Danmark, hvilket kan påvirke ens indsats i historie, haha.
4) Slettet. Jeg har faktisk ikke læst den endnu, men den så rigtig god ud i Arnold Busck. Den handler om en pige hvis hukommelse bliver slettet, og hun derefter ikke ved og det er det "rigtige" liv hun lever.
5) Dagbog fra imorgen. Den er helt klart et must! Forfatteren, Cecelia Ahern skriver så fint og finurligt, og formår virkelig at trænge dybt ind i læsernes sind! Bogen får virkelig også en til at sætte pris på det man har.
6) Sofies Verden. Den her skal du læse i ferien, da bogen handler om meget indviklet filosofi, og derfor nærmest er en "skole" for sig selv. Alligevel et den virkelig mindblow, og en fantastisk bog!
Puha et lang indlæg, men håber du har fundet noget god læsning til varmen!
onsdag den 15. maj 2013
Infinity last forever
Infinity last forever.
Dét citat er gået hen at blive mit yndlings. Ved faktisk ikke helt hvor jeg har fundet det, måske opfandt jeg det selv? Ihvertfald er "evighed" begyndt at betyde en del for mig. Jeg vil leve forevigt. Jeg vil kunne nyde mit livs små, finurlige detaljer til al evighed. Et umuligt, surrealistisk mål, det ved jeg, men jeg er dog så småt begyndt at forske lidt i det. Indtil videre kan jeg hver dag blive mindet om mit uopnåelige mål, ved det lille evighedstegn jeg har tegnet på mit håndled
Abonner på:
Opslag (Atom)















