mandag den 13. maj 2013

The best weekend










Hold da op en fantastisk weekend! Lidt (meget) forsinket, men jeg skulle lige komme mig over alle indtrykkene! Lørdag var det Malta med en sød pige, Cathrine. Min far er pilot så vi fik lov at se lidt til hans arbejde. Rigtig spændende. Søndag var det så langt om længe tid til One Direction. Og det var den bedste dag i mit liv. De fløj lige over mig, og jeg har en video hvor Harry kigger i kameraet, og hvor Louis vinker.  Tror mig og Louis havde noget kørende, haha. Han blinkede hele tiden til mig, med et skævt smil om læben. Som sagt er jeg ked af at dette indlæg er lidt forsinket, men min uge har godt nok også været proppet med konfirmationer, afleveringer og (mere) One Direction. Håber at billederne kan bruges selvom de er i lidt dårlig iPhone-kvalitet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar