tirsdag den 18. juni 2013

Spanien


Nu har jeg desværre ikke været i Spanien, så det er ikke det, dette indlæg går ud på(: for tre år siden tog jeg til Spaninen i ca. tre måneder. Vi havde lejet en lejlighed for min far arbejdede i Spanien, så for at være tættere på ham var min familie og jeg dernede et stykke tid. Vi boede mellem en storby Alicante og en by Benidorm - og ved siden af en mindre by Grand Alicante, der lå på et bjerg. Billedet er udsigten fra mit værelse i vores lejlighed. Det var bare så fantastisk! Jeg savner virkelig de lokale, maden, stranden, poolen, og bare dagene der kun bestod af søvn og badning! Det var virkelig tre fantastiske måneder. Nu savner jeg bare de dage og "ærger" mig over at min far fik job i Danmark, haha. Hvis I en dag skal ned til den store by Alicante, så prøv at køre lidt ud og se det lokale udkantsspanien. For I'm telling ya'. Det er virkelig fantastisk!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar