mandag den 24. september 2012

Biologi

 









Idag, i biologi, skulle vi se på fugle og pattedyr. Vi sukkede alle sammen, for det havde regnet og der var sjaskvådt. Men så snart jeg var komme tud i skoven tav jeg med brokkeriet. Et par fugle sang (vist nok musvåger) og gule og grønne blade sad i trætopperne. Morgensolen skinnede noget så fantastisk. Det var den bedste biologi time jeg længe havde haft, selvom jeg dog ikke fik set så mange fugle og mine fødder blev plaskvåde.
Det hele var bare så stille, og smukt. Beklageligvis er det vel noget af den sidste grønne natur, vi får at se i år. Der var allerede en del gule og røde blade på træerne. Cathrine (hende på billedet) og jeg gik bare der, og kunne ikke lade være med at smile. Ih, det var så hyggeligt!

2 kommentarer:

  1. Rigtig fin blog. Elsker bloggens navn og header. Dine billeder er også gode, nogle af dem er måske lidt rystet i det.

    Knus - Creatrixia.blogspot.com
    Tag gerne et kig forbi min blog, og evt. smid en kommentar.

    SvarSlet
  2. Åh ja, det hele var bare så smukt!

    SvarSlet