tirsdag den 22. januar 2013

In a Winter Wonderland


Marie-Therese er en af mine bedste veninder. Hun er sød, smuk og dejlig at være sammen med. Jeg griner altid i nærheden af hende, og jeg kan være helt mig selv, når jeg er med hende. Hun får det bedste frem i mig. Jeg ved ikke hvad jeg er uden hende. Hun får mig til at tænke over tingene. Til at forstå mine følelser. Lige nu længes jeg efter vores sædvanlige traditioner med brætspil og the. Med fjol og grin. Nu er hun gået hjem og jeg savner hende allerede. Jeg savner allerede hendes dejlige selskab!
Denne her video lavede vi begge idag. Vi laver en "amatør" video hver årstid. Det var så vinterens svar. Billedkvaliteten er ikke den bedste, og det er filmredigeringen sikkert heller ikke. Men det er et godt minde. Et minde der gør mig glad.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar