mandag den 28. januar 2013

Those Beatles boys

Beatles runger fortiden i mine små høresnegle. Let it be, Twist and shout, Hey Jude, All you need is love nynner jeg konstant. Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal tage det. Jeg elsker bare den, der gamle musik, der mest af alt minder om en skradsende, gammel grammofon.
Speeking words of wisdom, let it be.
Jeg ved ikke helt om jeg skal betagne med selv, som en fan. Jeg ved ikke hvor min idé kommer fra, men når jeg siger "fan" tænker jeg mest af alt på en skrigende sindssyg kvinde, der vil gøre alt for at møde sine idoler. Den betegnelse kan jeg ikke lide. Når jeg er fan af en kunstner, er jeg fan af kunsterens musik og sound. Jeg finder mine yndlingstracks ved at surfe rundt på spotify, ikke ved at læse i Vi Unge.
Nok om Beatles, og min musikssmag. Imorgen tager jeg på filmlejrskole, og kommer først hjem lørdag. Jeg skal være instruktøren og glæder mig til at lære en hel masse. Desværre kan jeg nok ikke blogge imens jeg er afsted, men hvis i følger min instagram Paui22 poster jeg nok billeder derfra.
Forresten har jeg over gosupermodel (er der kun for at reklamere på bloggen) modtaget tonsvis af spørgsmål om bloggen.
Hvad ville I synes om en videobesvarelse?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar