søndag den 3. februar 2013

I am chasing the last bit of freedom


 

 
Jeg har en trang til frihed. Jeg længtes efter bare at kunne styre mit eget liv - følge mine drømme og ønsker, uden at holde mig tilbage. Jeg holder mig altid tilbage. Jeg drømmer bare at kunne gøre det jeg brænder for, uden at tænke på andres følelser omkring det. Jeg vil bare føle frihed. Mit hjerte trykker på sådan en underlig måde når jeg tænker på frihed. Jeg føler det som om at mit hjerte trykker. Det trykker fordi det gerne vil ud, af det bur, det er havnet i. Det vil ud og føle luften - flyve. Opleve verden. Drømme. Jeg vil så gerne være fri som fuglen. Men vi mennesker bliver mere og mere forpligtede til ting og sidder som lænker til vores arbejde eller skole.
Jeg føler at sådan er det ikke meningen, at det skal være med mig. For den type er jeg ikke.
Jeg er en fri fugl, fanget i et bur.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar