lørdag den 6. april 2013

Dear darling, the spring is here!





I formiddags bevægede jeg mig op på det støvede loft, og hev en papkasse frem fra loftets gemmer. Jeg havde næsten glemt alle de fine sommerkjoler. Jeg glæder mig til at hoppe rundt på grønt græs, i mine elskede ballarinaer, sommershorts og nederdele. Jeg glæder mig til at jeg skal spise is med mine retro-solbriller på. Jeg glæder mig til de lange dage på stranden. Jeg glæder mig til cykelture i bakkerne. Og ikke mindst glæder jeg mig til de gode glade grin med mine veninder. 
Blomsterprint og blødt stof fylder nu mit skab, indtil de lange bukser og store striktrøjer, kan pakkes helt væk. Lige nu byder aprilvejret på bare ben med gåsehud, men hvis jeg kender det danske vejr, holder det vist ikke helt til septemper. Jeg nyder det bare mens jeg kan - og imens lockouten varer. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar