mandag den 22. april 2013

Favorites of the month





Jeg tror at jeg fra og med i dag af, vil indføre et såkaldt "favorites of the month'. Jeg holder af at læse det på andre blogs, da det ofte giver med idéer til mine næste køb. Håber på at jeg kunne inspirere mine egne læsere. Jeg ved ikke helt om det her bliver fast, men de næste par måneder kunne jeg godt forstille mig, at vise jer mine favoritter.
- Question a day journal, (bogen til venstre), er en dagbog, hvor man hver dag får et spørgsmål. Virkelig fin idé.
- iPhonecover fra Vero Moda, det iPhonecover, har jeg bestemt været glad for. Jeg elsker at det er så enkelt.
- EOS lip balm mint, denne EOS er smag af sommer, synes jeg. Den er meget frisk og har denne måned piftet regvejrsdagene op.
- Essie Petal Pink, en yndig pastel-pink farve, der mest om alt minder mig om sommer.
- Sort sprit-tusch, kender ikke helt nøjagtig navnet, men den har ihvertfald været god til at tegne med. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar