mandag den 28. oktober 2013

Instagram og diverse apps









Apps bruger vi alle. Redigerings apps bruger alle os flittige instagram brugere. Og vi elsker dem. Det er en ting i sig selv, at fange en god vinkel med sin iPhone, og få god, skarp kvalitet ud af det. Det er en kunst i sig selv. Men efter du har trykket, på knappen så telefonen siger 'klik', begynder det rigtige arbejde. Jeg kan nemt bruge en time på at få mine billeder igennem de utallige redigerings apps der findes. Og jeg er vel ikke den eneste, der sender billeder igennem et utal af filtre, tekst, rammer, forme og diverse redigerings metoder. Selvom det er et unødvendigt tidsfordriv, så er der en masse apps, der har en særlig plads i mit hjerte. Lumie, Mirrorgram, Retouch, moldiv, whiteagram, afterlight, symbolgram, instaframe, beautifulmess og picsart er dem der tit får besøg af er billede, når jeg får en lyst til at smide noget på instagram. Det er tid man kunne spare, men altså jeg ved jeg ikke er den eneste, der elsker de personlige, unikke og fine resultater, der kommer ud af det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar